Country-Gangs te koop.

  • Bijdeze bied ik de site:


    {KNIP} te koop aan.
    Een online browsergame, met een eigen layout.. ongeveer 560 leden ( of meer ).. Bezoekers aantallen liggen vij de 8-10.000 per week. Ook heeft deze site veel inkomsten! Door verkoop credits en ook affiliate marketing.. ongeveer 300-500 euro per maand! Site staat ingeschreven bij mijnmaffia.nl en er is al veel aan uitgegeven.


    Bij de site, zit hosting, domein en emails inbegrepen, ook de inlognamen en codes van de affiliate site's.. en natuurlijk ook de inkomsten die er momenteel is! ongeveer 300-400 euro deze maand al.


    Graag alleen serieus bieden!

  • Site staat momenteel voor de leden offline, omdat we wat aan het aanpassen zijn aan de site..


    demo account is niet aanwezig, sorry!
    Statistieken van bezoekers en inkomsten wel.

  • Mag wel.. Dagelijks worden er games aangeboden op het forum vn MM zelf. Staat ook in de regels.. en trouwens, ik ben de grondlegger van de game, dus ik heb alle rechten, mag er mee doen wat ik wil


    # Graag alleen reageren als je interesse hebt!

  • als je dan al een van de grondleggers bent weet je ook heel goed dat site`s binnen mijnmaffia alleen maar verkocht mogen worden via hun forum en alleen voor maffiapunten


    zie handelsmarkt regels even na op het forum van mijnmaffia


    2. Koop en verkoop dient steeds via MaffiaPunten te gebeuren. Andere betaalmiddelen zijn NIET toegestaan.


    mocht het zijn dat je hem verkoopt voor euro`s en hun zien dit dan is de koper de site kwijt en zal het account verbannen worden


    ik ben dan niet een van de grondleggers maar heb daar een tijdje ook een game gehad


    dus als je je site hier probeert te verkopen geef dan ook eerlijke informatie



    Citaat van Weeknummer

    Mag wel.. Dagelijks worden er games aangeboden op het forum vn MM zelf. Staat ook in de regels.. en trouwens, ik ben de grondlegger van de game, dus ik heb alle rechten, mag er mee doen wat ik wil


    # Graag alleen reageren als je interesse hebt!

  • jgdonleach.. daar mag u zelf voor kiezen als je de site overneemdt.


    habib.. klopt, heb de leden een nieuwsbrief gestuurd, dat we momenteel even geen leden online willen zie.. ivm de verkoop.

  • als dit een mijnmaffia spel is, kan je dan wel in een cpanel ofsow de scripts wijzigen of gaat dit met voorgemaakte pakketen/upgrades die je moet bestellen? en ik heb zn vermoeden dat het gewoon all een hele tijd inactief is maarja als je deze maand er 300-400 euro mee hebt verdient wil ik ook wel bewijzen zien, hoeduur zou de minimale prijs dan zijn ongeveer? en de site staat niet offline voor de leden lol anders kon ik er niet op en ook geen account maken wat dus wel lukte^^ lijkt me ook zwaar als jij hebt gezegt via mail dat ze niet online hoeven te komen, zo raak je juist klanten/spelers kwijt.. stuur wat bewijs via pm anders? dan zien we wel verder :) en het is inderdaad best raar als je betaald voor een website die je dan nooit mag verkopen voor echt geld, alleen punten waarmee je weer een nieuwe website kan starten op die site zelf :P gelukkig kan je er zo te zien nog wel gewoon mee verdienen (xD)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Topic gesloten. Verkopen van mijnmaffia mogen niet extern gedaan worden en alleen binnen het mijnmaffia netwerk.


    Heb ooit zelf zo'n spel overgekocht ook in geld, en een klein uurtje later kreeg ik een mail dat de site verbannen was omdat je geen geld er voor mocht geven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!