Google adwords

  • Hey,


    Ik heb een google adwords code.


    Ik weet alleen niet wanneer ik deze moet invullen
    als ik mijn campagne heb ingesteld en alles klaar is gaat hij na de factuur en vraagt hij om alle gegevens..


    Wanneer moet ik dan deze coupon invullen?


    En als het tegoed op is, stopt de campagne dan automatisch ?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als het tegoed op is, stopt de campagne automatisch.


    Je kan de coupon code invullen na het aanmaken van een eerste campagne, onder facturatie gegevens.
    Als je kiest voor bank overschrijving, dan ben je zeker dat google niet automatisch geld aftrekt van je rekening.


    Vergeet niet dat google als je privé gebruiker bent, 15 euro activatie kosten vraagt, voor je je tegoed kunt gebruiken.
    Voor bedrijven moet dit niet.

  • Citaat van K.Rens

    Als het tegoed op is, stopt de campagne automatisch.


    Je kan de coupon code invullen na het aanmaken van een eerste campagne, onder facturatie gegevens.
    Als je kiest voor bank overschrijving, dan ben je zeker dat google niet automatisch geld aftrekt van je rekening.


    Vergeet niet dat google als je privé gebruiker bent, 15 euro activatie kosten vraagt, voor je je tegoed kunt gebruiken.
    Voor bedrijven moet dit niet.



    even voor de duidelijkheid.. bij mij werd er niet om 15 euro activatie kosten gevraagd en alles liep soepel? en ik ben natuurlijk geen bedrijf (xD)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!