Auto tuning source

  • beste cp


    ik heb eigelijk een vraag ik wil weten wat een auto tuning site kost. en of die zo kan kopen ja of nee wil kan me beetje uitleg geven en bij wie kan ik hem kopen

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • Er zijn wel inderdaad wat websites in omloop, en wat sources.
    Maarja, dat bestaat allemaal al natuurlijk.


    Je moet het dan heel goed aanpakken wil het slagen.
    Iets overnemen is altijd een goed idee, maar dat kost meestal veel geld.



    Denk voortaan even een je ABN, want dit verdient natuurlijk niet de schoonheidsprijs!

  • Citaat van BrokenTrack

    Laten maken wordt ergens low xxxx - mid xxxx.
    Overkopen is anders natuurlijk.


    In je dromen. Veel meer. Developers leven ook niet van droog brood met water hoor. Ik denk dat als je iets op maat laat maken gezien het standaard uurloon je uitkomt op een bedrag van tussen de 10.000 en 50.000 euro. Ligt er aan hoe mooi je het wilt hebben. Denk dat als je in de gaming industrie out of the crowd wilt komen je wel kwaliteit nodig hebt.
    Als je een goede website wilt overkopen wordt het waarschijnlijk duurder, aangezien die naast het bouwen van het spel ook nog bezig geweest zijn met onderhoud, SEO en marketing.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Citaat van Tux


    In je dromen. Veel meer. Developers leven ook niet van droog brood met water hoor. Ik denk dat als je iets op maat laat maken gezien het standaard uurloon je uitkomt op een bedrag van tussen de 10.000 en 50.000 euro. Ligt er aan hoe mooi je het wilt hebben. Denk dat als je in de gaming industrie out of the crowd wilt komen je wel kwaliteit nodig hebt.
    Als je een goede website wilt overkopen wordt het waarschijnlijk duurder, aangezien die naast het bouwen van het spel ook nog bezig geweest zijn met onderhoud, SEO en marketing.



    overdrijven is ook een vak he, voor dat geld kan je all een 3D Spel krijgen, inplaats van die html/php browser spelletjes..


    *Tenzij je een goed lopend website overneemd natuurlijk, maar daar had jij & de vorige het niet over. :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Lol jij overdrijft meer dan ik hoor. Denk je dat zo'n spel in 1 dag klaar is?
    Je moet denken aan design, concept, features, playability, code, database, interface, performance, herbruikbaarheid (OO, MVC, Factory), language support, beheer en waarschijnlijk nog wel een paar punten.
    Alleen al voor concepten zijn banen verdienen die niet gek verdienen.


    Daarnaast vind ik een browser game trouwens niet echt vergelijkbaar met een 3D game, aangezien browser games compleet andere doelgroepen trekken dan 3D games. Vooral als het om een MMO gaat.


    Kun je je voorstellen dat als je daar allemaal mee klaar bent je toch wel ruim een jaar bezig bent als je ook nog af en toe achter je computer weg wilt.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Citaat van h4x0r666



    overdrijven is ook een vak he, voor dat geld kan je all een 3D Spel krijgen, inplaats van die html/php browser spelletjes..


    *Tenzij je een goed lopend website overneemd natuurlijk, maar daar had jij & de vorige het niet over. :p


    Dit is zeker niet overdrijven! 50000,- is veel, maar er zijn developers die dit vragen als ze hier bijvoorbeeld 250 uur mee bezig zijn. Daar zit je al snel aan.

  • Klopt helemaal (h) Verder ben ik zelf op dit moment ook bezig met het opnieuw bouwen van 123tunegame (geheel nieuwe en werkende versie). Deze zou de 30ste klaar moeten zijn, misschien moet je daar eens kijken (wordt een mijnmaffia princiepe enkel dan voor tunegames)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!