Eindwerk idee

  • Goedendag allemaal,


    Ik ben op zoek naar een leuk onderwerp voor mijn eindwerk. Dan bedoel ik meer specifiek want ik ben van plan een webapplicatie (facebookapplicatie?) te maken.


    Ik ben op zoek naar echt iets waar ik een mooi eindwerk rond kan schrijven en maken. Iets dat data inleest en daarmee dingen doet. Of het nu nieuw is of niet maakt niet uit, als het maar knap uit te voeren valt en het niet op een paar uur klaar is.


    Ook hoeft het niet persé een toepassing te hebben wanneer het klaar is maar is natuurlijk altijd mooi moest ik het kunnen gebruiken.


    Jullie ideeën?


    Groeten,
    Pim

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Iets zoals photoshop is gewoon te zwaar voor internet en niet geschikt voor PHP ook niet, meer wat voor java. Maviose je hebt PB.


    Verder heb ik nog gedacht aan een webshop als facebookapp. Wat denken jullie daarvan?

  • Citaat van Pim

    Iets zoals photoshop is gewoon te zwaar voor internet en niet geschikt voor PHP ook niet, meer wat voor java. Maviose je hebt PB.


    Verder heb ik nog gedacht aan een webshop als facebookapp. Wat denken jullie daarvan?



    Is niet te zwaar voor internet, er is namelijk al zo iets.


    Tja, een site waar mensen zich kunnen registreren en dat ze dan hun eigen blog kunnen beheren? Natuurlijk niet alleen dat, gewoon met veel opties..

  • Bestaat al te veel.. Het grootste voorbeeld hiervan is twitter.


    Misschien een ideetje met SMS? Iets dat data via SMS communiceerd met de gebruiker en de website?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!