SiteScripter layout

  • Hi allemaal,


    Ik ben vandaag eens bezig geweest met de layout voor mijn - nog te lanceren - community, SiteScripter. Ik heb geprobeerd een zo fris mogelijke uitstraling mee te geven, maar toch strak en overzichtelijk te blijven. Ik vind persoonlijk dat het aardig gelukt is, maar ik zou graag ook de mening van jullie horen.


    De layout waar het om gaat:
    http://i231.photobucket.com/al…odewijk_creative/shot.png


    Natuurlijk is het verboden de layout te rippen, hij is door mij gemaakt en mag niet zonder mijn toestemming gebruikt worden. Maar dat lijkt me logisch, nietwaar?


    Van jullie zou ik graag willen horen wat er goed aan is, wat slecht, en hoe ik dat beter zou kunnen doen. Probeer het zo duidelijk mogelijk te beschrijven :)


    Alvast heel erg bedankt (c),
    Lodewijk


    NB: De layout is niet op hoogste kwaliteit op het internet gezet, natuurlijk. Hij is her en der wat wazig, maar dat hoort dus niet zo te zijn :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • als je het menu rechts hebt , lijkt het meer op een Blog.


    ik vindt ook dat er wel een kleurige header bij kan , want nu heb je eigenlijk de naam op de achtergrond opgeschreven om maar zo te zeggen.


    voor de rest vindt ik hem wel mooi , Ga Zo Door:cheer:

  • En dan nog een vraag: zou het volstaan als volwaardige community layout, en waarom wel/niet?


    @ Paisly & Terrorsheep: bedankt voor jullie commentaar. Ik zal kijken of er iets meer met de header kan gebeuren :)

  • De site lijkt zeer druk, zou je misschien niets kunnen doen met de tekst en de titels, wat meer ruimte tussen ofzo dat het niet zo druk lijkt? Voor de rest is het wel ok.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!