Avatar systeem

  • Heej ik heb het avatar systeem op http://wswinkel.nl gekocht ging perfect maar het script werkt niet .


    Ik heb gelijk avatar.php geupload maar ondanks dat ik vip ben kan ik het niet kopen en zet ik

    PHP
    if($data->vipdays < 1){

    op

    PHP
    if($data->vipdays < 0){



    Krijg ik de fout :

    PHP
    Fatal error: Call to undefined function info() in /v3/avatar.php on line 39


    Waar kan dit aanliggen en is WSwinkel wel betrouwbaar ?

  • Heb je misschien een online voorbeeld?


    Heb de banditi source nooit gebruikt, maar volgens je foutregel kent jouw script de functie INFO niet.


    Ik denk dat hierbij nog een functies.php of iets dergelijks bij hoort, of je zou info moeten weghalen, en zelf met een tabel zo'n blauwe regel bovenaan maken.

  • <?php info("Hier kun je kiezen welke Profiel plaatje je wilt
    hebben<br>


    Het vetgedrukte gedeelte kent je script niet. Weet je zeker dat je wel alles van het script hebt? De functie INFO word niet herkend.

  • Jammer dat we door de rechten de code niet kunnen zien, maar ik zou voor nu antwoorden met de vraag info eens te vervangen door echo. gewoon, even testen.

  • Nillas


    die is gemaakt door de eigenaar van criminalplace.nl
    Hij zal toch eerder veel meer snappen van het script dan wswinkel.


    @topicstarter.
    eigenaar van criminalplace.nl is vandaag terug.
    JE kunt naar criminalplace.nl gaan een account maken.
    Want hij heeft het avatar systeem ook.
    Je moet alleen vip zijn.
    Als je dat niet bent kan ik je vip dagen bewerken.

  • Citaat van Sourceshop

    U gooit zomaar een licentie gebonden script online?


    Ken die winkel zijn voorwaarden niet, maar dit is toch een normale regel overtreden veronderstel ik



    hij heeft betaald voor de script.. dan mag hij hem inderdaad gewoon online gooien^^ alleen wel zielig van wswinkel.nl dat ze scripts verkopen die niet eens werken.. weet ik dat ook weer :o maarja hier heb je een stukje uit een oude script van mij.. als je hem even werkend kan maken op jouw source ;) dan issie misschien wel nice.. en zonder licentie troep^^ wel de 1.gif , 2.gif , 3.gif enzo veranderen he (xD)


    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Hood

    @ h4x0r666


    Het script werkt wel.
    Het is het zelfde als op criminalplace.nl.
    Volgens mij heeft de topic starter iets fout gedaan.
    Want op Criminalplace.nl werkt het wel.



    tja als hij de instructies van wswinkel goed heeft gevolgd zou wswinkel zelf het voor hem moeten oplossen of teminste hulp bieden anders kon die netzo goed geld terug vragen en gwn naar zoiets als wat ik heb gebruikt bevoorbeeld... (gebruiken^^) mja misschien kan iemand van criminalplace zelf ook wel te hulp schieten ;)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!