opzegging + Smaad

  • Beste,


    Ik heb op dit moment een persoon die zit continu negatieve ervaringen te plaatsen op verschillende websites over opzeggingen.


    Deze persoon heeft per e-mail een opzegging gedaan, echter komt die e-mail niet voor in mijn systeem.


    Doordat het e-mail niet voorkomt in mijn systeem mag ik na mijn mening de opzegging niet afhandelen.


    Klopt dit en wat kan ik er aan doen?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • je kan ook coulant zijn, er kan altijd wat fout gaan ook bij jou als hoster, je kan wel heel moeilijk gaan doen maar dan krijg je dit soort dingen, dat de klant dus negatieve reviews plaatst


    hier kan je zeker niks aan doen want hij is klant bij jou of is dat geweest, en hij zet er puur zijn ervaring bij dus jij kan hier zeker niks aan doen met smaad


    wat je wel kan proberen is er op een normale manier uit komen met jou klant !
    en dan al zeker niet gaan dreigen dat je aangifte gaat doen oid
    want dan gaan de haren gelijk rechtop staan


    enkel hier als tip !!

  • Patrick als de e-mail van het geldige e-mailadres afkomen had ik het wel uit coulance gedaan.


    Maar hij verstuurd vanuit een e-mailadres die niet voorkomt in mijn bestand. Hierdoor mogen wij als webhosters niet inhoudelijk op reageren.


    En het dus niet in behandeling nemen.

  • Gaat die over mij?
    1. Jij wilt niet dat ik per Mail opzeg.
    2. verschillende mails maar ik ben 1 en de zelfde persoon.
    3. Smaad ? Ik ben klant bij je en ik mag me mening uiten op fora`s.
    4. me domeinmail doet het niet meer, Dus zal nieuwe mail doorgeven.
    Mails kun je in klantenpaneel niet wijzigen, Maar ik reageer wel met factuurmail (staat wel in het systeem)


    Ik weet niet waarom je zoveel onrust veroorzaakt ik wil dit als bekenden oplossen maar als jij blijft bijten bijt ik terug.

  • Ik vind dat je goed heb gehandeld, Maar uit mijn ervaring is opzeggen via email zeer kwetsbaar. Bij de meeste webhosters dien je je diensten op te zeggen in het klantenpaneel waar alleen de klant zelf in kan.


    Jij als webhoster staat als het goed is boven het kinderachtige gedrag van je (ex)klant, Probeer het uit te praten in een email en geef aan dat je hem niet kunt helpen omdat het email adres waar de aanvraag van kwam niet bekend was bij het systeem. Meestal als je aangeeft van welk email adres het wel moet komen wordt dit alsnog gedaan.

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • @ willem als het mail adres niet bekend is kan je ook Contact op nemen met de persoon zelf bij het voor jou bekende mail adres
    mocht dat terug gebounced worden kan je altijd nog contact op nemen via de telefoon, met de mededeling Beste meneer/Mevrouw wij krijgen een verzoek tot opheffing klopt dat !!


    op dat moment is hij nog een klant bij je
    en dan kan je laten zien dat je je hard maakt voor de klant
    en niet zomaar iets verhuist !


    altans dat is hoe wij werken
    wij hebben dagelijks te maken met nieuwe klanten en klanten die verhuizen en of stoppen, en hebben soms ook te maken dat je een opzegging krijgt per mail via een hotmail adres bv
    wij nemen dan altijd netjes contact op met de klant

  • Patrick, dankje wel voor je advies ik zal dit oppakken en er iets mee doen.


    Maikel, opzeggen via e-mail is idd heel erg kwetsbaar daarom heb ik ook in me algemene voorwaarden gezet opzeggingen dienen schriftelijk ondertekend door WJ Solutions te worden ontvangen.


    Zo kan ik er vanuit gaan dat het 1 en de goeie persoon is.


    Mijn scripter is op dit moment bezig met een nieuw systeem waar opzeggen via klantenpaneel uiteraard kan.


    Ik sluit het topic bij deze.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!