Linkpartnerscript (met backlinkchecker) + bannerrotator (met mollie en stats)

  • Linkpartnerscript V1 by Gijs Bloemen


    1. Algemeen
    De laatste tijd zie ik enkele linkpartner scripts voorbij komen in het scripts te koop deel. Enkel hoor ik telkens op MSN dat deze scripts vrij goed zijn, maar voor velen de belangrijkste functie ontbreekt, een backlinkchecker. Daarom heb ik een linkpartnerscript gebouwd waar een backlinkchecker ingebouwd zit. Deze checkt dus telkens wanneer je een link toevoegt of er op uw eigen website een link staat (zonder de nofollow tag vanwege SEO) naar de website waarop u de link geplaatst wilt hebben.


    2. Opties


    * Admin waar je links kunt toevoegen en verwijderen
    * Mogelijkheid tot het toevoegen van meerdere manieren waarop de link geplaatst mag worden in de admin
    * Link toevoegen door bezoekers mogelijk waarbij gekeken wordt of een van de manieren waarop de link geplaatst mag worden voorkomt op de website van de bezoeker zonder een nofollow tag.
    * Om de X aantal tijd (in te stellen d.m.v. een cronjob) checkt het systeem zelf even of alle websites nog een backlink geplaatst hebben. Wanneer er voor een bepaalde link geen backlink meer is ontvangt de plaatser een e-mail met een in de config in te stellen bericht en wordt de link op in-actief geplaatst wat betekent dat hij niet meer in het linkparntersoverzicht getoont wordt. Wanneer er dan terug een backlink geplaatst wordt en die wordt door het systeem goedgekeurt krijgt de websiteeigenaar weer een e-mail met ditmaal een goedkeuringsbericht dat ook in de config in te stellen is. Dan wordt de link op actief gezet en getoont in de linkpartnerslijst.


    3. Installeren
    Door de installatiehandleiding te volgen is het script op 5 minuten geinstalleerd. Wanneer u het in uw eigen lay-out gebouwd wilt hebben duurt dit iets langer, maar in principe is het nog steeds vrij simpel om in te bouwen, alles werkt door middel van include bestanden.


    4. Demo
    Demo link: http://www.tsjill-out.nl/linkpartners
    Admin account: admin/admin


    5. Updates
    Kopers krijgen mits ze hun e-mail adres bij mij achterlaten gratis de updates wanneer deze uitkomen. Hebt u nog een idee voor een update? Aarzel niet het voor te stellen in dit topic, als ik er brood in zie en/of andere SiteDeals leden het graag in het script verwerkt willen zien zal er aan die update gewerkt worden.


    6. Kopen


    * Normale licentie*: €7.5
    * Verkooprechten**: €35
    * Doorverkooprechten**: €70


    7. Betalingsmiddelen
    Overschrijving (BE/NL), PayPal


    Bannerrotator V1.4 by Gijs Bloemen


    1. Opties:


    Bij deze verkoop ik mijn bannerrotatorscript met de volgende opties in licenties:


    * Banner toevoegen in beheer
    * Banner bewerken in beheer
    * Banner verwijderen in beheer
    * Statistiekenpagina (aantal keer bekeken en geklikt houdt hij bij van elke banner)
    * Banner toevoegen via mollie bellen
    * Mogelijkheid om een affiliatecode/banner in te stellen voor wanneer er geen banner in de rotator staat, deze banner wordt dan getoont.
    * Mogelijkheid van het verzenden van een e-mail met de statistieken van de banner. Het e-mail bericht is online met een WYSIWYG editor aan te passen.
    * Alles gemakkelijk in te stellen in de config


    Je kunt bij elke banner die je toevoegt (zowel mollie als beheer) kiezen uit drie mogelijkheden:


    1. Een X aantal views
    2. Een X aantal dagen
    3. Een X aantal clicks


    Inbouwen in een lay-out is ook zeer simpel. Je moet gewoon de juiste bestanden op de goede plaats includen. Je krijgt het script dus zonder lay-out. Indien gewenst kan het in uw lay-out ingebouwd worden.


    Alle banners worden tevens intern op de server in een map opgeslagen.


    Het script is tevens beveiligt tegen XSS en een sql injectie


    2. Demo:


    Demolink: http://www.tsjill-out.nl/bannerrotator
    Adminlogin: admin/admin


    3. Kopen:


    * Normale licentie*: €7.5
    * Verkooprechten**: €35
    * Doorverkooprechten**: €70


    4. Betaling:


    Overschrijving(BE/NL) | Paypal


    Pakketkoop:


    * Normale licentie*: €12
    * Verkooprechten**: €60
    * Doorverkooprechten**: €125






    LET OP! Uw server moet cronjobs ondersteunen om de optie van dagen in te stellen soepel te laten verlopen. Indien uw server dit niet ondersteunt maar u nog wel interesse hebt in de andere opties kan ik u ook een versie bezorgen zonder de dagen. Dit is echter wel voor dezelfde prijs!



    *Een normale licentie is persoonsgeboden. U mag het dus op meerdere domeinen gebruiken maar niet verkopen.
    **Bij verkooprechten hebt u rechten om het script zonder verkoop/doorverkooprechten te verkopen. Bij doorverkooprechten hebt u het recht het script met verkooprechten te verkopen maar niet met doorverkooprechten te verkopen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!