[ 3 complete websites incl. hostng!

  • Hallo,


    hierbij verkoop ik 3 verschillende websites, reden; omdat ik punten nodig heb om mijn gratis webhosting website te promoten.


    clipstart
    Domeinnaam staat bij one2xs en is geldig tot 28-12-2011. Evt, kan ik een gratis hosting erbij geven met 10GB webruimte en 100GB dataverkeer van mijn eigen hosting provider (xlwebs) Normaal zit daar reclame op, speciaal voor de koper gaat de reclame weg.
    Geen bezoekers aantallen beschikbaar (verwaarloosbaar).
    Startbod 4 euro, opbieden met 0.50 punt en buynow staat op 6 euro.



    vette-spellen
    Domeinnaam staat gehost bij one2xs en is geldig tot 09-10-2011. Deze domeinnaam kan ik gratis overpushen naar uw account op one2xs. Evt zonder bijbetaling kan ik u een gratis webhosting aanbieden van 10GB webruimte en 100GB dataverkeer.
    Hierbij zijn 61 bezoekers mee behaald deze maand, Domeinnaam staat goed in google.
    Letop, de advertentie's ( tekst + links ) moeten nog 3 maanden erop blijven staan voor een adverteerder, daarom is de prijs ook zo laag. Evt kan ik een webhosting van 10GB webruimte & 100GB dataverkeer er gratis bij geven.
    startbod 4 euro, opbieden met 0.50 en buynow staat op 6 euro


    shorthier
    een short website, enkel maakt hij helaas alleen nog lange urls. Evt iemand met php ervaring kan hier wel wat mee, en het beter maken.
    domeinnaam is geldig tot 23-12-2011 en staat op one2xs. Kan gratis over gepusht worden naar uw one2xs account. Evt kan ik er gratis een webhosting bij geven van 10GB webruimte en 100GB dataverkeer.
    Startbod 4 euro , opbieden met 0,50 en buynow staat op 6 euro



    De websites gaan alleen weg als de buynow is geboden, of als ik het een goed bod vind. Niet off-topic over de websites en/of fouten, deze graag melden inmiddel van een prive-bericht. Gene die toch offtopic durft te gaan, word gereport.


    Betaling enkel inmiddel van paypal op wallie.(L)

    Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

    Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!