berichtenbalk

  • Beste cp`ers ik heb weer een vraag ht gaat over een berichtenbalk hij werkt volledig alleen ik heb hem ingebouwd in me game maar hij laat niet zien welke user het typt en dat wil ik want anders kunnen anderen weer anderen na doen.
    me code 2code,s:


    De balk


    Toevoegen:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • toevoegen.php



    de balk



    hier fout gezien in 5seconden.|-)



    tip


    <b> is oud html gebruik <strong> </strong>

  • De berichtenbalk, wel maar niet hoe ik het wil:
    Ik wil dat als mensen in de game een bericht plaatsen dat het automatisch via hun gebruikersnaam gaat.
    Dus dat ik naam weghaal en dat er automatisch staat bijv : admin en dat je het niet kan aanpassen of spam te verkomen.

  • toevoegen.php


    En dan {$_SESSION['HIER NEER ZETTEN HOE DE NAAM TABEL IN DATBASE HEET']}

  • maak hem zo :


  • [offtopic]ik denk dat ik ga stoppen met helpen van mensen die geen ballen verstand hebben van.


    Engels.
    Basis van php.
    Basis van html.
    en die andere negeren die de oplossing al hebben neer gezet.
    en die het script niet eens zelf hebben gemaakt. en wel hulp willen om de fouten er uit te hebben en zelf lekker relax tv kijken.
    :sst:
    [/offtopic]


    als je wilt dat alleen leden toevoegen hoezo heb je dan een input voor een naam?

  • [offtopic]Ik kijk geen tv om op antwoord te w8en en wie zegt dat ik de berichtenbalk heb gemaakt cp was toch om vragen te stellen en dat nou sommige mensen zijnn gwn zuurpruimen[/offtopic]



    Anyway : Ik heb nu de text area van de naam weggehaald maar hoe kan ik nu zorgen dat er automatisch het de gebruikersnaam van het lid komt te staan

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!