Team van programmeurs en webdesigners

  • Beste mensen,


    Ik heb nu al een 3 tal vrijwilligers die willen meewerken aan een nieuw project genaamd: Age Of Realismn


    Demo van de outgame: http://age.clubcrime.nl


    het word een text based RPG game (Online)


    Daarvoor wil ik graag een team opstellen om dit project te realiseren.
    Wat we nodih hebben:


    - Een 5 tal programmeurs (waaronder ik)
    - Een 2 tal webdesigners
    - Een 2 tal graphic designers (waaronder ik)
    - Een 3 tal moderators en testers


    Eisen : Goede communicatie tussen alle team leden en de wil om iets van dit project te maken :)


    Intresse ?


    email me: -- PM ME VOOR E_MAIL --
    Skype me: micaskate


    Groetjes, michael






    /* Achtergrond info: Kan ieder moment veranderen naar gelang onze ideeën voor deze game


    Het word een soort middeleeuws realistisch spel met als doel om in de groep die jij verkiest het zijnde de templars, mercenary's of stradioti om de macht in handen te nemen en hun eigen doel te verwezelijken, de wereld veroveren en het volk onderdrukken, of strijden voor het volk en de tempeliers ten strijde gaan ?
    Wat je kiest ligt helemaal aan jou bij het registeren, eens gekozen kan je enkel nog veranderen met een aantal moeilijke missies je kan slechts 1 maal veranderen van groep in 1 mensen leven
    In het spel gaan we ook vooruit in de tijd en er zal een (bot) volk komen wie er op dat moment de sterksten zijn zullen jullie zien aan de reacties van het volk er zullen heel wat spelvoorwerpen komen die voor iedere groep verschillend is
    en ook heel wat contracten die kunnen aangenomen worden, het zijnde moordcontracten tot beleidscontracten.


    ** BIJ De start van de beta versie zal er een Groot anti dubbel account systeem ingebouwd worden zodat Dubbels hier niet (handig) zijn
    Dit houd in 2 mensen die ooit eens inloggen op eenzelfde IP kunnen niets naar elkaar sturen kwa spelvoorwerpen en kunnen ook niet in 1 zelfde clan terecht komen.


    We zullen ons best doen om een lijst met proxy's op te stellen en deze trachten te blokkeren **


    */

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste MiCa,


    hmm.. ik denk dat het misschien wel een succes word..
    Ik wil graag 1 van de designers zijn die eraan werken!


    mvg

    |GFXSky is tot uw dienst in het ontwerpen van de mooiste en uniekste ontwerpen!|

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!