€0 Gecode design

  • Beste iedereen,


    hier even waarom ik dit design weggeef:


    - Ik krijg me eigen bedrijf met KVK + host en .net / .be domeinamen :)


    - Ik ben aangenomen als grafisch ontwerper op me ma der werk. Dat verdient €70 Per onderhoud ik doe de scripting design etc etc




    Ik maak een design en niets anders.




    Gratis design ?


    Post het zo:


    PHP
    [b]SITE[/b] //* op welke site het design te komen staat.
    
    
    [b]Waarom ik ?[/b]
    
    
    ...
  • SITE BlogOverLinux.be (:p)


    Waarom ik ?


    We kennen elkaar al een tijdje :p, en als er iets is help ik je meestal wel ^_^. Mja, binnenkort kan ik zo'n layout goed gebruiken voor deze blog aangezien ik dan op een host ga draaien en waar ik dan Wordpress op installeer :).

  • is er nog niet //* op welke site het design te komen staat.


    Om mijn site (een bel en win site) te beginnen ben ik opzoek naar een mooie/frisse layout, en waarom IK... omdat ik het zelf niet kan...

  • Site: http://wmpoint.nl


    Waarom ik ?
    Tja een goede reden heb ik eigenlijk niet, dus dan kom ik maar met een standaard reden: Ik heb een design nodig 8-|


    (btw: Goeie actie)


    M.V.G. Jasper :D


    edit:
    Ik zat te denken, je vraag op een site en een reden maar je vraagt niet wat voor soort site het is dus bij deze zeg ik dat het ook maar even bij:
    Het is een webmaster community.

  • Je bent aan veel projecten begonnen en deze vervolgens niet af te maken, netzoals die van mij ;) En dan wil je nu een gratis layout weggeven? Wordt het dan ook een halve layout?

  • Dat ik Jouw design niet heb afgemaakt is met een rede btw ik heb niet eens zoveel projecten en we zullen zien na het design of de winnaar ervan blij is. Ok Firstcrime (durk) heeft een deal met me gesloten die goed afgerond is. Dus zowiezo niet alles gaat slecht ;)


    Ps wat die rede is vraag je maar via PB !
    Pss. Ga hier niet zielig spammen

  • Alex
    Ik denk dat hij dat anders bedoelt, want sommige mensen moeten wel weten dat ze jou een design laten maken dat ze dan later niet teleurgesteld worden dat ze hun design niet krijgen..


    http://www.unitedwar.nl
    Waarom ik: Ik heb nog een standaard layout en ik zeur nou wel heel vaak bij jou voor een layout dus daarom dacht ik ga het nog eens proberen:)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!