win-iphone.be

  • Beste leden,


    Hierbij verkoop ik de website win-iphone.be, ik verkoop hem omdat ik geen tijd meer heb voor promotie te maken en hier niet genoeg aandacht meer aan kan besteden.


    De site is uitgerust met een adminpaneel waar alles gemakkelijk is aan te passen.


    Begin bod: €200
    buy now €800


    De koper krijgt:
    De bestanden
    De domeinnaam
    De toestemming om de mascotte te gebruiken enkel op win-iphone.be!


    De koper krijgt geen:
    host
    prijs voor de volgende ronde
    bestand van de mascotte


    De inkomsten:
    Klik hier



    Mvg PG


    Even ter verduidelijking ik wil enkel serieuze en eerlijke klanten alles moet via contract geregeld worden dit voor de veiligheid van zowel de klant als voor mij.
    Als ze hier op CP niet serieus zijn zal ik hem te koop zetten op sitedeals.

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Er zijn 2 iPhones al verzonden waarvan 1 al is aangekomen en de 2de onderweg naar de winnaar.
    Ik ben ook bereid een korte ronde nog te houden zodat er al 3 iPhones zijn gewonnen dan heeft de koper misschien meer spelers wegens vertrouwen.
    Ook zorg ik voor foto's van alle winnaars en eventueel een brief.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Citaat

    Perfect!:cheer:


    succes met de verkoop(a)


    ( prijs ligt voor mij iets te hoog..)


    Bedankt,


    Ik wil het de koper zo makkelijk mogelijk maken om de site verder te beheren daarom doe ik deze moeite.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Genoeg beschuldigingen, zolang er geen bewijs is dat hij een oplichter is wil ik hier niets van horen.
    Het is een verkoop topic..


    Het lijkt wel als het om een bedrag boven de € 100,- gaat dat er op CP gespamt wordt in de verkoop topics..


    Volgende strafpunt!

  • Beste leden,


    Eerst en vooral mijn excuses dat het zolang heeft geduurd maar ik zit met (mondelinge) examens en dan heb ik meestal geen tijd om nog andere dingen te doen.
    Ik heb een screenshot van de inkomsten bijgeleverd.


    woetie:
    Zoals ik al eerder vermeld heb: Er zijn al 2 leden gewonnen, waarvan 1 hem al had aangekregen ik heb deze persoon telefonisch gecontacteerd en hij ging me een foto toesturen van zichzelf met zijn gewonnen iPhone.


    Die van de 2de winnaar is gisteren aangekomen, ik heb haar ook telefonisch gecontacteerd om vriendelijk te vragen of zij ook eventueel een foto wilt opsturen, hiermee ging ze akkoord alleen wilt ze haar eigen er niet bij kwestie van anonimiteit te behouden (daarom ben ik ook verplicht haar achternaam niet te vermelden op de site).


    Ik hoop dat jullie een vraag hebben op al jullie antwoorden!... als er nog (serieuze) vragen zijn kan u ze hier stellen of via PM.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"


  • ok :d

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!