Crimefam.nl

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als mensen nou eens normaal zouden reageren. 1x reageren is genoeg hoor. In het vervolg ga ik tegen herhalingen van questies optreden !


    Maar coco, zoudt u alstublieft willen uitleggen hoe het komt dat u dezelfde source hebt als de genoemde website? Zo weten we of er geen sprake is van plagiaat.

  • Wat ik al heb gezecht, = dat dit maar geluk was en de kans dat dit weer gebeurd is 0 dus, maar dat bedrag is gewoon niet belangrijk. kijk naar de rest van de inkomsten.

  • Ten 1e:
    Je hebt 0 leden online
    Ten 2e:
    Je site is een banditi source met andere CSS
    Ten 3e:
    Jouw site heeft nooit zoveel geld binnen kunnen halen in een maand laat staan een jaar, omdat het gewoon weg onmogelijk is voor een spel als CrimeFam.
    Argument:
    Te weinig actieve leden.



    Fijne dag verder.

  • Als je het niet gelooft dan koop je het toch niet? Een slimme koper stelt een contract enzo op waarbij hij koopt wat de verkoper precies zegt.


    Nu nog een zo'n onnodige reactie en er worden strafpunten uitgedeeld.

  • Ik heb contact gehad met de eigenaar van crime2life, en die zeggen dat de layout van hun gewoon uniek is en die van coco een namaak..
    Kan dat?

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Nog nooit zo erg schommelende statistieken gezien!
    1 maand = 3000,-
    maand later is het 100
    En de nieuwe maand waar we nu 2 dagen in zit in 1x ? : 100?


    Ik ben geintereseerd maar ik wil zeker weten dat het geen bedrog is !
    Pm me over de prijs!

  • Beste,


    Zoals het duidelijk is in je links en je opties gaat het hier over een banditi source in een andere layout.
    Ik geef toe dat ik zelf enorm twijfel aan de inkomsten.
    Ik ben misschien wel geintresseerd op enkele voorwaarden en die wil ik dan ook wel in een contract opstellen.


    1 de site mag geen één bug bevatten (om te vermijden dat er sql injections mogelijk zijn)
    2 ik minstens 200 euro op 3maand verdien ... Anders is het duidelijk dat de stats fake zijn.


    Als je hier mee akkoord gaat ( met contract) ben ik bereid om 350 euro te betalen, uiteraard sleep ik je voor de rechter als u mij in het zak zet.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Ik neem aan dat je de potentiële koper ook de prijzen geeft:


    250, 150 en 50. Anders kan je hier ook nog is problemen mee krijgen ;).


    Verder is het erg triest en zal je weinig leden krijgen als je deze prijzen niet geeft. Mensen betalen niet voor niks. Ze willen die prijzen winnen!


    Tevens is het Banditi script ook hartstikke illegaal. Dit is een complete rip off en ik vind het ook zielig dat je hier geld voor probeert te vragen.


    Ook wil ik graag verheldering van het idee dat Crime2live.nl dezelfde layout gebruikt.


    Ook wil ik graag weten hoe het komt dat je in een maand een paar duizend verdient en de volgende maand niks.


    Alvast bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    Jesse Hulscher

  • Beste mensen,


    Ik wil even alles wat duidelijker maken.
    Ik ken de eigenaar van crime2live.nl en heb met hem contact opgenomen, hoe raar het ook is om te geloven maar coco heeft


    1. het recht om de site te verkopen, hij heeft hem namelijk zelf gekocht.
    2. echt zoveel verdient als hij "bewijst".
    3. hij zal de prijzen echt zelf betalen.


    Ik heb dit enkel maar te weten gekomen via mijn bron, en voor zover ik weet is die 100% betrouwbaar.


    Ik hoop dan ook dat dit topic nu normaal zal verlopen en niet met verwijten of vraag naar bewijzen of uitleg.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Opgelet iedereen ! Ik krijg hier net een PB met daarin dat deze coco een oplichter is. Of dit 100% klopt weet ik niet maar let op met wat je doet. Ook zou deze coco verbannen zijn op verschillende verkoopfora.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!