v4.02

  • Hallo CP,


    :) Omdat ik steeds meer vragen krijg via de prive berichten over een verbeterde versie. Dan kan ik jullie blij maken.


    Ik ben namelijk zojuist begonnen aan een v4.02 :) In deze verbeterde versie zal dit zoiezo komen:


    - Een verbeterd nieuwssysteem.
    - Een sessie controle systeem (uitgebreid!)
    - Feedback systeem.. (omdat hier veel vraag naar was).
    - Nog een geheime optie (die jullie wel leuk zullen vinden).
    - Ook zullen alle huidige opties worden verbeterd, bugs met de layout zullen worden opgelost.


    Dit is maar een klein gedeelte opties die ik wil toevoegen. Het zal na verwachting nog wel een tijdje duren voor dit af is, maar nu weten jullie dat ik er mee bezig ben.


    Groetjes,
    Dominic :cheer:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Uhm misschien is het een idee om je eerst te focussen op de dingen die echt belangrijk zijn ? Tevens leuk dat moderators zelf iedereens privé berichten kunnen lezen. Sessie systeem had je volgens jou al goed beveiligd maar hoorde laatst nog steeds mensen erover dus je plannetje faalt wel hard. Tevens loggen users in op elkaars account zonder dat ze ook maar iets proberen nog zoiets wat ontzettend geweldig is. De ubb is een ramp aangezien je geen strip slashes gebruikt waardoor niemand een php code normaal kan plaatsen.

  • Ik kijk er naar uit, maar ik zou eerst de huidige versie perfect maken voordat je gaat nadenken over nieuwe functies. Zorg dat de basis goed is, dan gaat de rest later makkelijker zonder te veel gezeur.


    Succes :D

  • Citaat

    Uhm misschien is het een idee om je eerst te focussen op de dingen die echt belangrijk zijn ? Tevens leuk dat moderators zelf iedereens privé berichten kunnen lezen. Sessie systeem had je volgens jou al goed beveiligd maar hoorde laatst nog steeds mensen erover dus je plannetje faalt wel hard. Tevens loggen users in op elkaars account zonder dat ze ook maar iets proberen nog zoiets wat ontzettend geweldig is. De ubb is een ramp aangezien je geen strip slashes gebruikt waardoor niemand een php code normaal kan plaatsen.


    Kritiek geven is altijd makkelijk als je aan de zijlijn staat.


    Anton, de huidige versie is stabiel. Maar in die verbeterde versie wordt het hele systeem opgepimpt en alle kleine foutjes (die er nog in zitten), helemaal eruit gehaald.

  • Doe ik toch ook Dominic ? Jij mag creativedev ook afkraken op exploits e.d. En ja het project is nu naar voren geschoven aangezien ik hulp heb gekregen van een Belg en een naamgenoot. Wij zullen wel elkaars scripts nakijken op fouten :)

  • Citaat

    Doe ik toch ook Dominic ? Jij mag creativedev ook afkraken op exploits e.d. En ja het project is nu naar voren geschoven aangezien ik hulp heb gekregen van een Belg en een naamgenoot. Wij zullen wel elkaars scripts nakijken op fouten :)


    Ik kraak nooit andermans werk af :)

  • Jongens, jullie weten geen eens wat ik allemaal heb gedaan. Het is nu afgelopen met sessies stelen, dit is ook maar bij enkele personen voorgekomen.


    De fouten zijn grotendeels verholpen, maar goed als jullie niet willen dat CP groeit, dan maakt het mij niets uit ;) Dan laat ik het wel zo.

  • Ik ben blij dat er een nieuwe versie komt, want sommige bugs zijn uiteraard irritanter dan andere.
    En qua. opties zou het ook wel iets uitgebreider mogen ;).
    Spijtig van die bugs, maar je hebt al enig werk verzet, en hoop dat CP terug zo wordt als in V2 :).

  • Citaat

    Wedden voor een 10tje dat ik iemand kan session hijacken?


    Doe het asjeblieft, pronk ermee en wees trots! :) That's the spirit.


    [offtopic]Best ironisch als je begrijpt dat de leden die nu allemaal zeuren over foutjes, wel het eerste CP V4 online wilde zien komen.[/offtopic]

  • Citaat

    Doe het asjeblieft, pronk ermee en wees trots! :) That's the spirit.


    [offtopic]Best ironisch als je begrijpt dat de leden die nu allemaal zeuren over foutjes, wel het eerste CP V4 online wilde zien komen.[/offtopic]


    Zij zijn het ook die het meeste inzitten met de FOUTEN. Ik wou CP niet snel online zien, ik wou het goed online zien..

  • Omdat ik wel wat hulp kon gebruiken vanuit de crew, is Anton (AB) super moderator geworden. Dit omdat hem het toch wel leuk leek om als ex-eigenaar wat werk te kunnen verrichten voor iets wat vroeger zijn oogappeltje was.

  • Thx, verwacht niet te veel activiteit, ik heb CP niet voor niets verkocht (c) Maar ik zal de zooi hier wel een beetje in de gaten houden, dan kan Dominic zich wat meer richten op het werk achter de schermen.

  • Citaat

    Thx, verwacht niet te veel activiteit, ik heb CP niet voor niets verkocht (c) Maar ik zal de zooi hier wel een beetje in de gaten houden, dan kan Dominic zich wat meer richten op het werk achter de schermen.


    Maar je was altijd al zoooooo streng. :(

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!