Dimopay ervaringen

  • Heeft iemand al dimopay gebruikt voor micropayments?


    Hoe snel betalen ze daar uit?
    Betalen ze nou echt uit met moneybookers?
    En hebben jullie goede/slechte ervaringen met dimopay?


    Ze lijken een leuk systeem te hebben, maar helpdesk is niet actief(er wordt niet gereageerd op mijn vragen). Dus ik vraag me af of ik wel moet overstappen op dimopay...

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dimopay is volgensmij van k.rens, ik denk dat je hem het makkelijks een pb kan sturen. Dan kan je daar alles meteen van horen. Heb 1x dimopay gebruikt en uitbetalingen ging snel.

  • Vindt jammer dat ze met Gcoins werken.
    Ook vragen ze heel veel extra kosten bij betalingen.
    Verder hebben ze niet zulke goede diensten/support als: Targetpay of Mollie.nl


    Ook zie ik weinig veranderen aan de site ( haast tot niet aan gepast ) en ook geen Live support wat erg jammer is.


    Niet echt de micropay bedrijf dat ik zo kiezen.

  • 1 gcoins is 10cent volgensmij. Ik zou zelf ook eerder gaan voor targetpay of mollie. Alleen bij mollie heb je kvk nodig voor ideal volgensmij.

  • Ze werken zonder SSL certificaat, wat behoorlijk dom is met bijvoorbeeld iDEAL.


    Al je gegevens gaan ongecodeerd over het internet, het is dan slechts een kwestie van tijd voordat bank leeg is.



    Zou het bij TargetPay houden, die hebben beveiligde verbindingen ;)

  • 1) DiMoPay werkt niet met Gcoins, maar gewoon met echte euro's.
    2) Uitbetaling gaat normaal vrij snel, binnen de week.
    3) Onze helpdesk is zwaar onderbemand, ik zoek nog goed personeel hiervoor - maar is niet eenvoudig te vinden.
    4) https (versleutelde verbinding) wordt wel gebruikt voor alle cruciale processen in DiMopay, zoal iDeal en bank betalingen.
    Het is niet omdat de hoofdkader geen https toont in de url, dat de betaalwijzen zelf onveilig zouden zijn.
    Is dus een overhaastte conclusie.
    5) Voor zover ik weet zijn het zeer competitieve tarieven die ze uitbetalen.
    6) Het betaalsysteem is heel flexibel, juist omdat alles aanpasbaar is op smaak.


    Voor snelle support contacteer je me best via deze site. ;)

  • Of je gaat naar TargetPay


    1) Heeft API documenten die begrijpbaar zijn.
    2) Heeft standaard Modules en dus heb je een snelle betaalscherm
    3) Leveren top support, alles is binnen 24 uur beantwoord.
    4) Geen downtime ervaren, in tegenstelling tot dimopay.
    5) Een ervaren bedrijf met kennis van zaken.

  • Ik gebruik Targetpay:


    - Lekker overzichtelijk
    - Makkelijk te integreren
    - Ideal zonder problemen, geen KvK nodig zoals bij Mollie.
    - Betrouwbaar bedrijf


    Om het ontopic te houden, heb DimoPay ook geprobeerd, maar dat lukte voor geen meter.

  • Hallo cnnxn,


    Even een paar antwoorden op je vraag:


    Hoe snel betalen ze daar uit?
    Binnen een week


    Betalen ze nou echt uit met moneybookers?
    As het er staat dan wel ja


    En hebben jullie goede/slechte ervaringen met dimopay?
    Nooit geprobeerd, maar ik ben benieuwd dus ik ga me aanmelden op de site.


    Helpdesk is niet actief wat K.Rens net al zij.
    Ik zelf gebruik mollie die heeft snelle support, en heb ik nog GEEN problemen mee gehad.


    Targetpay gebruik ik ook maar wel jammer dat ze 1x per 2 maanden uitbetalen.
    Eurobellen of Ringtonio zal ik gebruiken voor kleinere websites.



    Met Vriendelijke Groet,
    F.Ajeti

  • Ik had 130 euro verdiend, met bellen dit betalen ze uit per 2 maanden ;)
    En de TS vraagt niet om targetpay dingen maar om informatie over Dimopay.:)
    cnnxn mijn informatie heb je gekregen;)

  • Dan heb jij niet goed gelezen, want TargetPay is duidelijk genoeg:



    Dimopay vertrouw ik gewoon niet simpelweg omdat ze alleen voor bankzaken SSL bieden.


    SSL hoort op elke betaling, dat doen ze dus niet en is daarom onbetrouwbaar.


    En hij vraagt ervaringen, ik geef een tip uit ervaring dus spreek mij niet tegen.

  • Citaat van K.Rens

    Superior: SSL is enkel nodig als je privé informatie verstuurt.
    Dit gebeurt in dit geval niet, tot er effectief de betaling gebeurt.


    In geval van vragen over SSL mag men mij altijd via pb contacteren.


    Onzin, elke verstuurde privé gegevens moeten versleuteld zijn.
    Nu blijkt maar weer dat dimoweb rustig gegevens onversleuteld laat gaan.
    Niet iedereen hoeft te weten waar ik voor betaal of bel, dus de sleutel moet al direct zijn.
    Ik laat me 06 nummer niet achter aan iemand die de verbinding onderschept.
    Niet erg slim om dit te zeggen want nu merk je direct waarom een erkend bedrijf beter is.


    Ga dus met SkyNet mee, kies een erkend bedrijf met verstand van zaken.

  • @ Superior: gelieve geen discussie te starten, hij vraagt advies.
    Geen enkel van jou sites gebruikt SSL bij mijn weten.


    Bovendien vragen wij niet voor je 06 nummer en vragen wij geen privé informatie, als we dat doen, dan is het versleuteld.
    Dus niet overdrijven aub.
    We hebben in het verleden altijd SSL aangeboden, maar werd bijna nooit gebruikt door de bezoekers. Sterker zelfs ze haalden het eruit omdat ze het niet snapten/kenden (ik praat nu over 2 jaar geleden).
    Bovendien zijn we bereid om op het gehele systeem SSL aan te bieden, op voorwaarde dat we grote klanten hebben die het nodig hebben.

  • Ben jij stom van jezelf of lijkt dit slechts maar zo?


    - Ik bied geen betalingen aan.
    - Donaties gebeuren via Erkende bedrijven met SSL
    - SSL is voor versleutelde verbinding, bezoeker merkt hier niks van.
    - Grote klanten zal je nooit krijgen omdat je nu al praat als een onervaren persoon.


    En SSL eruit halen (xD) gozer als jij dit correct instelt kunnen ze dit niet eens.




    Nogmaals jou discussie slaat nergens op, ga eerst een mening onderbouwen waar we iets aan hebben.
    Momenteel brabbel je veel onzin waarbij je jezelf slechts voor schut zet.



    [offtopic]
    Indien je dit verwijderd ga problemen krijgen, men hoort de waarheid te kennen en niet alleen jou kant van het verhaal.[/offtopic]


    @Hieronder K.Krent
    Jij begaat zelf ook de fout om je regels te overtreden, je bent god niet dus ook jij had je moeten gedragen.


    Verder ben ik jou leugens meer dan zat, je liegt en bedriegt de zooi bij elkaar om je "(forum)" bij elkaar te houden.


    Ik beledig niemand, jij beledigt hier alle leden door iedereen fouten te wijzen en jezelf in een goed daglicht te zetten.


    SSL kan je via .htaccess doorsturen dus wat jij zegt klopt geen flikker van, weer een onbenullige reactie van jou waar niemand wat aan heeft.



    Trouwens je factuur die je mailde over die belabberde hosting kan je in je reet stoppen.
    Je bezit geen KvK en ik heb geen toegang gehad dus betaal die factuur maar lekker zelf.


    Beveiliging, je kan niet eens simpele XSS beveiligen en jij vind jezelf veilig (xD) kleuter..


    Heb een nieuwe slogan voor je:


    Onbeveiligd op het web, kies http://www.dimopay.com | http://www.dimoweb.com :cheer:



    Owja even over jou reactie op Mollie.


    Mollie reageert binnen 24 uur dus alweer maak je iemand zwart zonder duidelijk motivatie/bewijs.


    Dat is een overtreding op de regels kneus!

  • SSL gaat altijd trager, aangezien het versleuteld moet worden.
    Dit was vroeger vooral een probleem, nu is dat minder.
    Verder is er geen enkel nut om heel je site verplicht SSL te maken.
    En als je kiest om enkel de betaalpagina of andere belangrijke pagina's te versleutelen, moet je weer extra investeren om de sessie te kunnen overdragen tussen het https en de http deel.
    Ja, alles is mogelijk, maar hangt er van af hoeveel je wil investeren om zo iets 100% te maken.
    Voor onze doelgroep en ons betaalsysteem is de beveiliging afdoende in onze ogen.
    Maar nogmaals, als zou blijken dat meer nodig is, wat ik sterk betwijfel, dan doen we het nodige.


    Verder ben ik je gedrag kotsbeu met te zetten dat we berichten van je zouden verwijderen, want dat doen we niet zomaar.
    Maar stop dan ook met onze regels te overtreden.
    Je bent weer de hele tijd aan het beledigen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!