Freelance programmeur

  • Hey iedereen,


    hierbij bied ik mijzelf aan als programmeur voor kleine en grote opdrachten voor programmatie van websites of andere programmeringen die gerealiteerd zijn aan het internet hier onder versta ik:


    - PHP
    - HTML
    - Javascript


    Daarnaast heb ik de laatste tijd kennis op gedaan over het programmeren van IRC Bots in PHP dus daarmee kan ik je ook van dienst zijn (Een standaard framework ligt hiervoor al klaar)


    Voorbeelden van mijn programmatie:


    en nog 1:


    Voor meer informatie kan je via PM de vragen stellen, ik werk per opdracht en over de prijs is niks te zeggen tot de opdracht bekend is bij mij en hoeveel tijd / werk ik er in moet stoppen.


    Betaling gebeurd uiteraard na oplevering en na goedkeuring van de opdracht gever. Dit is freelance en geen KVK of iets in die vorm is dus beschikbaar.


    Reactie's daarover zijn daarop dus ook redelijk nutteloos.


    Ik zie de PM's graag te gemoet!

  • Citaat van W0utR

    Wat een slordige code zeg ...


    Kwestie van toch maar even moeilijk te kunnen doen.


    hoezo jank jij zoveel.? jij zit serieus in elke topic andere mensen aftezeiken, als jij zo goed bent he meneertje, wat doe je dan op cp.? laat dat jong tog damz... zogenaamd jij kan alles beter dan iemand van cp.? jonge jonge jonge zeg, jankwijf.

    Project DownTownMafia.nl 45%


    [offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

  • Kijk, en dat is nu exact het probleem met cp, ik had het gisteren nog in een pm tegen iemand gezegd.
    Vanaf je negatieve commentaar geeft breek je al iemand af.
    En jouw reactie versterkt mijn mening opnieuw.


    En dit had ik gisteren nog maar getypt ...

    Citaat

    maar als je hier iets negatief zegt, breek je direct mensen af.


    Trouwens, wie zit er hier te janken?
    Ik omdat ik in 2 topics mijn mening heb gezegd? Of jij die het nodig vind om op mijn mening te reageren met een heel beklag?


    Ik zeg enkel dat zijn code wat slordig is, naar mijn weten is slordig nog altijd geen scheldwoord, hij gaat er niet van dood gaan.


    Citaat

    slordig, bn. bw. (-er, -st), onordelijk.


    En als je zo graag je beklag wilt doen over mij, kan je er dan op letten dat je wat normaal typt, je komt echt over als een 12 jarig kindje die juist met de computer kan werken.


    En inderdaad, wat doe ik nog op cp, goeie vraag ...
    Om ff heel eerlijk te zijn, ik kan waarschijnlijk alles beter dan iemand van cp (met een paar uitzonderingen), en ik kan het waarschijnlijk veel beter dan jou.


    Kwestie om mijn reactie naar jou in 2 woorden samen te vatten: fuck off.


    @TS
    Je code is voor mij slordig door deze zaken:
    - Gebruik van enters waar het totaal niet nodig is
    - camelcasing, je begint dat met een kleine letter (bij variabelen)


    En ik weet uit ervaring dat het mensen echt wel stoort.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • slordigheid vind ik vooral wat je zelf vind ik vind het werken met hoofdletters makkelijk om mijn code te overzien zelfde als de enters die is voor mij makkelijk om bepaalde stukken code terug te lezen.


    iedereen programmeert op zijn eigen manier en doe dat natuurlijk ook respecteren als het resultaat uit eindelijk maar goed is, voor de rest slordigheid vind ik zelf nog wel mee vallen.

  • Daar heb je inderdaad gelijk, maar het is zo'n beetje een standaard dat je variabele niet met een hoofdletter begint, classes daarentegen begin je altijd met een hoofdletter.


    Ik spreek gewoon uit ervaring, heb al van veel mensen gehoord dat werken in slordige code vaak een ware hel is.


    Opzich is er niks mis mee, het gaat gewoon lastig worden.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Zoals Wouter zegt, als je je code wat netter schrijft, heb ik misschien iets voor je. Ik wil alleen niet in de classes zelf markup code vinden (weet ook niet precies wat dat voor scripts zijn), maar ik kan je het concept nog wel goed uitleggen als je interesse hebt. Lijkt het je wat een ZF project om te bouwen naar het Kohana framework? Stuur maar een privé bericht dan!

  • Ik zal eerst inhoudelijk eens in gaan op de ontstane discussie:


    Citaat

    Wat een slordige code zeg ...


    Kwestie van toch maar even moeilijk te kunnen doen.


    Dit mag je uiteraard vinden. Maar ik denk dat het vinden niemand helpt, wanneer je er een toelichting bij zet heeft TS er iets aan, al was het misschien niet helemaal het doel van het topic.


    Helaas kent PHP geen standaard code conventie. Een code conventie spreek je altijd, maar zeker als je in PHP programmeert met elkaar af voordat je ergens aan begint. Werk je voor jezelf, spreek je de conventie met jezelf af en kun je er ook geen eisen aan stellen, maar kijk dan niet raar op als een ander het niet kan lezen.


    Eigenlijk is het standaard dat methode-namen en variabelen niet met een hoofdletter beginnen en class-namen wel. Sommigen gebruiken vervolgens CamelCase en anderen werken met underscores. Daar is in PHP geen duidelijke regelgeving voor.


    Maar goed, deze discussie wil ik sluiten. Tenzij TS aangeeft dat hij het wel nuttig vind en het hem niet stoort in dit topic, dan laat ik het toe.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!