• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • haha kijk ik wil niet lullig doen maar je maakt een topic aan waarin je vraagt of iemand een oplossing voor je probleem heeft.


    en dan moeten wij jou gaan benaderen voor verdere info sorry hoor het is jou probleem daar ga ik geen moeite voor doen.


    oplossing voor je probleem ga er niet mee verder! decompile van een .exe bestand is niet alleen moeilijk omdat je de benodigde software er voor nodig hebt (meestal redelijk duur)ook zal het terug gaan naar de source taal waarin hij is geschreven! dat is op hoog programmeer niveau. dat is niet van ik kan wat php en java en C++ nee je hebt het dan over mensen die een talent ervoor hebben en die daar super goed in zijn! mensen die als programmeur voor adobe werken maken heus geen scriptje die ik ook kan maken. anders zouden ze niet zoveel ervoor betaald krijgen!

  • Met een bedugger was het mogenlijk dacht ik.
    Nouja ik heb athans alle teksten via een debugger van filezilla veranderd.
    En hoe denk je dan ze game trainers maken.


    Via debudding functie zoeken functie omzetten in hex en hex omzetten naar een adres en hupla hallo nieuwe hack/trainer.

  • Citaat

    Met een bedugger was het mogenlijk dacht ik.
    Nouja ik heb athans alle teksten via een debugger van filezilla veranderd.
    En hoe denk je dan ze game trainers maken.


    Via debudding functie zoeken functie omzetten in hex en hex omzetten naar een adres en hupla hallo nieuwe hack/trainer.


    Zo te zien heb je hier totaal geen verstand van.
    Decompilen van een exe is mogenlijk en ook niet moeilijk
    tenzij de exe gepacked is


    trainers worden niet gemaakt door een debug functie te zoeken
    een trainer zoekt naar een adress in het geheugen en verandert die
    dat heeft niks te maken met de hex code veranderen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!