Inzake website gekocht

  • Geachte leden,


    Ik heb onlangs een website gekocht van iemand hier van cp, ik heb deze toen betaald maar nooit ontvangen.


    Ook heb ik hem 2 keer gemaild dat hij de zaken moet leveren die ik heb afgenomen.


    Echter heb ik hier nooit een reactie opgegeven, probeer hem mobiel te bereiken etc, ik dacht nou goed dan ga ik aangifte doen van oplichting dus ik naar politie bureau, en krijg daar te horen dat hun er niks mee kunnen doen.


    Ik heb toch het recht om aangifte te doen van oplichting?


    Graag hoor ik jullie advies, politie helpt dus niet aangezien die zeggen wij kunnen niks voor uw betekenen.


    Heeft iemand ander advies?


    Hoor het graag.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • De politie heeft gelijk. MSN wordt niet gerekend als wettelijk bewijs van overdracht. Wanneer jij dus geen factuur o.i.d. hebt kunnen ze weinig. Wel heb je een mailtje van de bevestiging van betaling. Als jij kunt bewijzen dat hij dat daadwerkelijk heeft getyped heb je misschien nog kans dat ze iets voor je kunnen doen, maar die kans schat ik erg laag in.


    Wel kun je online aangifte doen, zodat men kan lezen waar deze persoon mee bezig is en dus geen zake met hem zullen doen. Website weet ik niet precies, maar kan je wel vinden op google "online aangifte oplichting".





    Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Je kan het altijd proberen. Maar waarschijnlijk heeft hij die ook vals opgegeven. En anders zou je kunnen kijken of hij wel zou reageren op het moment dat je hem een laatste herinnering stuurd voordat je juridische stappen gaat ondernemen (rechtzaak).


    Succes.

  • Citaat van Willem

    Mafiabase, dat zou ik graag willen, maar dan overtreed ik de regels van Criminalspoint en dan kan ik me status kwijtraken.


    Als ik zijn naam + achternaam zou vrijgeven valt weer onder privacy schending.


    En wat als iemand straks wordt opgelicht door dezelfde persoon omdat jij ons niet waarschuwde?:P

  • je zou toestemming kunnen vragen aan je baas of je het voor een keer mag zeggen , lijkt me wel ernstig probleem als hij strafrecht ervoor kan krijgen, denk dat die het wel zal begrijpen, en je zou wellicht binnen je vrienden kring navraag kunnen doen;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!