Originele Gebruikersnamen Gezocht!

  • heeey!


    Onlangs heb ik de script in huis gehaald om mensen die geen gebruikersnaam weten, een gebruikersnaam te laten maken met behulp van hun echte naam via zo'n scriptje.


    Maar ik vind de namen die er nu bijstaan redelijk stom dus had ik gedacht, misschien hebben jullie hier wel wat ideeën?


    De Huidigen:
    Stare, TwinkleToe, Toweler, Ox, Xerox, Bastard, TwentyEyes, ExtraArm, HairLip, FunnyMoustache, ChimpyNut, Blossom, ChildlikeComplexion, BabyBuns, SweetNostrils, WeedWhacker, Compass, JuniorMint, GandhiMangler, Frankenberry, Delicious, Cedar Teeth, Grown Up, Butcher, BakerAndACandlemaker, LonelyGuy, SelfToucher, LoneDrinker, Pants, KidsIncorporated, Dreamboat, CoinOperator, Heartbreaker, Mannequin, HoboClown, DangerProne, Thinks-he's-so-smart, FancyPants, Abalone, Bishop, Butcher, Clam, DelMurder, Executioner, Enforcer, Fist, Gimp, Harpoon, Hawk, Icepick, Island, Jeweler, JuryTamperer, Just, Killer, Knitter, Knuckles, Lemming, MadRussian, Mangler, Merciless, Mortician, Mouthpiece, Napalm, NoMercy, NoThumbs, Ogre, Ostrich, Pipsqueak, Pope, Porpoise, Quill, Rooster, Sicilian, SixToe, Spaniard, Squealer, ThreeFinger, Tiger, TwoFist, Ugly, Umpire, Undertaker, Vampire, Venetian, Vole, Waterboy, Wishbone, Xenophobe, Yak, Yodeler, Zebra


    Post dus al de leuke Gebruikersnamen die jij kent hier! :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Is het voor gewoon algemeen? dus voor het gebruik op een forum?


    Tictac, Cointroo, Mo0n, Pjelp, Fright, Smight, Nigth, Plaithy, Storm, Breewee, Mootchtooth .................


    Ga maar door pfff ben nou al moe :p

  • Citaat

    Kun je de namen niet uit een Engels woordenboek halen bijvoorbeeld ? Dat je gewoon een random naam uit een txt bestand haalt :)?


    Nee want dezelfde gebruikersnaam blijft verschijnen bij elke zelfde echte naam dus niks te randommen :p


    Citaat

    Is het voor gewoon algemeen? dus voor het gebruik op een forum?


    Ja, het moeten algemene namen zijn die voor eender wie bestemt kan zijn (en voor een criminalsite :p):)

  • Offtopic:
    Ik zie nu dat je ze niet zelf hebt bedacht, je hebt ze stiekem van de broncode van een maffia generator gejat jij gluiperd :p


    Ontopic:
    Nou tree dat wordt overuren maken, want ja men kan er ongeloofelijk
    veel bedenken. Ik zal toch als ik jou was naar alternatieven kijken (als die er zijn).

  • Citaat

    Offtopic:
    Ik zie nu dat je ze niet zelf hebt bedacht, je hebt ze stiekem van de broncode van een maffia generator gejat jij gluiperd :p


    Ontopic:
    Nou tree dat wordt overuren maken, want ja men kan er ongeloofelijk
    veel bedenken. Ik zal toch als ik jou was naar alternatieven kijken (als die er zijn).


    Heb ze inderdaad van een andere site gehaald :$ en ik ben zelf ook al op zoek naar andere namen :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!