Anti Ddos script!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • een script zal niet helpen voor zover ik weet.
    het hele idee is zo veel aanvragen te doen zodat andere mensen geen toegang meer krijgen (ik krijg vast commentaar op deze slechte uitleg)
    maar wanneer dat script uitgevoerd wordt en op welke manier dan ook checkt of er een Ddos aan de gang is, dan is er nog steeds iets aangevraagd, en dat stop je voor zover ik weet niet met een script.

  • En hoe doet ik dit?

    Citaat

    een script zal niet helpen voor zover ik weet.
    het hele idee is zo veel aanvragen te doen zodat andere mensen geen toegang meer krijgen (ik krijg vast commentaar op deze slechte uitleg)
    maar wanneer dat script uitgevoerd wordt en op welke manier dan ook checkt of er een Ddos aan de gang is, dan is er nog steeds iets aangevraagd, en dat stop je voor zover ik weet niet met een script.

  • Zelfs een module op apache installeren zal het niet echt goed kunnen beschermen. Oké hij pakt misschien een paar eruit maar zal het bij een paar MB/s al wel snel overlaten aan het bij elkaar gegooide zootje. Je hebt wel een paar routers die tot een bepaald aantal MB/s per seconde aankunnen maar deze zijn nogal prijzig.

  • Citaat

    Zelfs een module op apache installeren zal het niet echt goed kunnen beschermen. Oké hij pakt misschien een paar eruit maar zal het bij een paar MB/s al wel snel overlaten aan het bij elkaar gegooide zootje. Je hebt wel een paar routers die tot een bepaald aantal MB/s per seconde aankunnen maar deze zijn nogal prijzig.


    'een paar routers' is totaal geen oplossing, je zult een hardware firewall bedoelen? Dit is zelfs nog effectiever en goedkoper. Een module op Apache zal enkel werken als het gaan om een DoS en niet een DDoS (met gebruik van meerdere computers). Zelf heb ik een hardware firewall aangeschaft (Juniper SSG140) en deze stopt vrijwel alle portfuckertjes en flood tooltjes. Het enige wat ik de TS kan aanraden tegen een DDoS is een hardware firewall.

  • Heb je enig idee wat zo'n ding kost. En waar ik op doel is apparatuur van Zyxel / Cisco wat toch echt iets boven het budget is van iedereen die hier wat rond bazelt. Tevens kan elke goed server die een beetje geconfigureerd een portfucker wel weren dat moet zelfs die apache mod wel kunnen doen dus weet niet waar je op moet doelen met je aankoopje van boven de 2000 euro. Tevens zit daar een limiet op van 100MB/s daarna zal hij toch echt niet meer functioneren.

  • In jouw vorige post doelde jij op routers en niet op een hardware firewall. Waarom zou jij gaan voor een Zyxel of Cisco firewall en niet voor een Juniper firewall (B merk)?


    Ontopic, en ja je kunt ook DoS aanvalletjes opsporen via PHP!
    Er zijn zat functies zoals exec om richting SSH commands op te geven en in iptables te gooien.

  • Citaat

    Heeft iemand misschien een Anti Ddos script voor mij?
    Dit is namelijk erg van belang


    Bedankt alvast.


    Met vriendelijke groet,
    Rob van Velde


    Citaat

    Ooit exec mogelijk gezien op een goede webhost :') Tering denk na en bekijk de situatie van diegene voor wie het bedoeld is (de TS)


    Kan uit zijn start post niet opmaken of hij nou een eigen server heeft of niet. En daarnaast mag je best even dimmen, je mond is groter dan je verstand ^o)

  • Citaat

    Kan uit zijn start post niet opmaken of hij nou een eigen server heeft of niet. En daarnaast mag je best even dimmen, je mond is groter dan je verstand ^o)

    Vanwege zijn kennis ten eerste al. Tevens ben jij de laffe betweter van crimefreakz vroeger dus neem ik je het niet kwalijk dat je zo'n pain in the ass hier moet zijn hoor

  • Citaat

    Vanwege zijn kennis ten eerste al. Tevens ben jij de laffe betweter van crimefreakz vroeger dus neem ik je het niet kwalijk dat je zo'n pain in the ass hier moet zijn hoor


    Ik wil je best wat leren maar dan moet je zelf ook meewerken, indien de TS zelf een server in beheer heeft en DoS Deflate / mod_evasive wilt installeren kan hij mij een bericht sturen dan bied ik me vrijwillig aan om hem gratis via remote desktop te helpen om zijn server te configureren. Deze optie zal enkel werken tegen een DoS en geen DDoS.


    Nu jij weer Niels:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!