W0utr en de rest

  • Hun hebben het niet aangepast het is door een grap gekomen, en het ging helemaal niet over DDOS aanvallen. En oja waarom zeggen jullie dan dat ik machtig probeer te doen Killingdevil terwel ik een mening uit..
    ik citeer:


    Citaat

    Ja, je gaat lekker. Zal ook even vertellen wat ik van jou reactie vind:


    - Je zet jezelf neer alsof je heel wat te vertellen hebt,


    En ..


    Citaat

    - Of je zoekt aandacht, of je bent niet helemaal in orde. Dit verhaal hoort niet in een topic thuis.


    Als ik verder genegeerd word op msn, laat ik de klokken maar hier luiden.. en ik ben wel goedwijs misschien jij niet?



    Citaat

    - Je Elite status is bij deze definitief ontzegt, dat kan ik je wel vertellen. En een beetje topic's openen omdat je jezelf een elite lid vind, dan ben je niet elite waardig.


    Die was al ontzegd dat ik zo, en ik dacht dat jij weinig te zeggen had en probeerde naar meningen te luisteren? nee dus.


    Citaat

    Ik ken ook Wouter's kant van het verhaal. En als je nu je ban krijgt, is dat helemaal terecht (ik ga me hier niet als crew-lid in mengen, enkel als lid zijnde).


    Als hij me voor een msn gesprek gaat bannen is dat erg zielig, bewijst ook weer het niveau hier.


    Citaat

    Zoals je aan de andere reacties kunt zien: Het gaat gewoon goed met CP. Steeds meer mensen zijn (gelukkig) tevreden, en de crew doet zijn best. Koen heeft Wouter als projectleider aangewezen, en heeft zich daar goed aan gedaan.



    Hier geef ik je dan gelijk in, als er dan wel naar de meningen worden geluisterd en je niet volledig door jan en alle man word genegeerd. Met name W0utr en Koen. 8-)

  • Citaat

    Die was al ontzegd dat ik zo, en ik dacht dat jij weinig te zeggen had en probeerde naar meningen te luisteren? nee dus.


    Ik probeerde te zeggen dat ik je kan garanderen dat je die elite status wel kunt vergeten. Koen en Wouter gaan jou die echt niet meer geven. Ik heb hier zelf verder niets over te zeggen. En niet het feit dat je je mening geeft is hier de oorzaak van, maar de manier waarop je op je Elite status aast.


    En als ik een site als deze zou runnen, en een lid scheld mij uit op MSN of dreigt op MSN, zou ik er geen moeite mee hebben daarvoor een ban uit te delen. En daarnaast: Wouter heeft dit niet eens gedaan.


    Citaat

    Praat het hier uit aangezien het via msn niet verzoenlijk kan dus leg ik het even voor op heel Criminalspoint.


    Dit is toch wel een beetje voor eigen rechter spelen.

  • @Killingdevil als ik op msn voor gek word verklaart, wil ik wel eens zien als W0utr dat hier durft. Nee, hier doet die wel normaal. En in die elite lid status kunnen ze wel stikken, het gaat mij daar niet om maar om het fantsoen. Het is verloren gegaan door een grap en dan negeren ze me als ik netjes vraag als ik em terug krijg. En een maand later geloven ze me niet meer, right. En ik heb niemand bedreigt via msn, dat doet W0utr wel.


    W0utR je gaat extra op me letten, net een kleuter juf. En de reden dat CP over 3 maand niks meer is moet je zelf maar bedenken.. das geen reden om mij te gaan bannen dacht ik zo. Oja, nu vind ik ook dat je de leden beledigt aangezien je zegt dat er nu al 1 klein kind minder is. Nu beschouw je ons dus eigenlijk als een stel kleine kinderen en dan ben jij onze "kleuter juf" of what-ever. Pak ook even 't stukje geschiedenis dat je me ooit voor niets hebt verbannen trouwens. Leuk voor de leden :)

  • Citaat

    @Killingdevil als ik op msn voor gek word verklaart, wil ik wel eens zien als W0utr dat hier durft. Nee, hier doet die wel normaal. En in die elite lid status kunnen ze wel stikken, het gaat mij daar niet om maar om het fantsoen. Het is verloren gegaan door een grap en dan negeren ze me als ik netjes vraag als ik em terug krijg. En een maand later geloven ze me niet meer, right. En ik heb niemand bedreigt via msn, dat doet W0utr wel.


    W0utR je gaat extra op me letten, net een kleuter juf. En de reden dat CP over 3 maand niks meer is moet je zelf maar bedenken.. das geen reden om mij te gaan bannen dacht ik zo. Oja, nu vind ik ook dat je de leden beledigt aangezien je zegt dat er nu al 1 klein kind minder is. Nu beschouw je ons dus eigenlijk als een stel kleine kinderen en dan ben jij onze "kleuter juf" of what-ever. Pak ook even 't stukje geschiedenis dat je me ooit voor niets hebt verbannen trouwens. Leuk voor de leden :)


    ons... hij beschouwt jou als een kleuter omdat je je zo ook gedraagt

  • Nou leuk.. dit word een 'wellis, nietis' topic. Nu word iedereen er bij betrokken, en wat heeft dat voor zin? Ik zou zeggen los het op of laat het zoals het is, het leven gaat verder en waar maak je, je druk om? Als je gelijk wilt krijgen moet je het niet in het algemeen in een topic doen. Doe het persoonlijk naar diegene waar je een probleem mee hebt. Wil hij het niet oplossen? Dan niet, dan weet je ook hoe mensen zijn en hou je je mening voor je.


    Je hoeft echt niet heel criminalspoint erbij te betrekken.


    Maar dit is mijn mening en iedereen heeft zijn eigen mening, en aangezien dit topic toch al toe is aan slotje kan dit er ook nog wel bij.


    Bas

  • Citaat

    Dit was de eerste keer dat ik tegen je gepraat had op msn, dus geschiedenis daarvan heb ik niet.
    Ook omdat jij naar mijn wete mij daar nooit over hebt aangesproken.


    Je plaatst er net nog geschiedenis over, was je gister dronken ofso. Oja.. ik dacht ik ben een kleuter volgens jou. Dus ik GEDRAAG ME ER OOK NA.
    Zie me avater. :D

  • Dit heeft helemaal geen zin. Dit is echt een slotje waard, ik weet zeker dat er nog een stuk of honderd reacties komen en dan is het nog niet uitgepraat. Doe dit lekker via pm of wat dan ook dan kunnen wij weer verder met een andere onderwerp, waar dit forum voor gemaakt is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!