Posts by Cas

    De domeinnaam heeft een .nl extensie waardoor je alleen moet kijken naar het aantal maandelijks exacte zoekopdrachten in Nederland. Hierbij veranderd het getal meteen van 5.000.000 naar maximaal 8.100, met een gemiddelde van 6.600 zoekopdrachten per maand.


    Daarbij heb je zoals DirkZz kans dat Adobe je domeinnaam claimt en kun je nooit een Adwords campagne met de domeinnaam starten (merkrechten).


    En dan nog niet te spreken over de concurrentie van onder andere Adobe zelf, daarom kan ik alleen tot de conclusie komen dat de domeinnaam weinig tot geen waarde heeft.

    1000 euro is erg overpriced. Auterswet is hier niet van toepassing, je zult voor de template moeten betalen. ;)


    1000 euro exclusief BTW is totaal niet overpriced voor een custom Wordpress thema hoor. Al word in dit geval het gebruikte thema gegeven en is er dus alleen een aanpassing nodig aan een aangekocht thema.


    In dit geval is er dus gewoon sprake van een miscommunicatie, kan de beste overkomen.

    Ieder toestel heeft zo zijn charmes en voordelen. Zo heb ik bijvoorbeeld een iPad maar ook een Nexus 5 met Android L.


    Wat ik juist vervelend vind is dat er nog niet één mooi toestel is uitgebracht die een goede camera heeft, een snelle processor, mooi beeld, een goede batterij en water/stofdichtheid heeft. Telkens moet op één van deze punten bespaard worden.


    Ik wacht met hoop op de nieuwere Nexus 6 / Android Silver.

    Pfieuw, Magento.
    Is altijd hard zoeken om te vinden wat je wil.
    Heb zelf ook een Magento site draaien.


    Als het gewoon verplaatsen van een element is, kun je dit waarschijnlijk gewoon in het bestand doen van de cart, neen?


    En als dat echt niet lukt, kun je het nog altijd wat hacken via jquery en na het laden verhuizen ^^


    Het klopt inderdaad dat het in het begin goed zoeken is, als je eenmaal doorhebt hoe het systeem in elkaar steekt is het niet zo lastig meer.


    Ontopic
    Kun je me een pm met een online voorbeeld sturen? Misschien dat ik even wat tijd kan vinden om ernaar te kijken.

    Ik heb juist gelezen dan de kwaliteit op de PS3 beter is dan op de PS4 omdat ze het niet hebben aangepast kwa grapichs die de ps4 aan kan. Ze hebben het zo gedaan dat ze het ook meteen kunnen uitbrengen op next-gen consoles. Kwantiteit boven kwaliteit.


    Correct me if i'm wrong.


    Ik heb Watch_Dogs op de PS4 en een vriend van mij speelt hem nog op de PS3, de graphics op de PS4 zijn overduidelijk een heel stuk beter dan op de oude console.


    Ieder spel heeft verder zijn schoonheidsfoutjes, zo ook Watch_Dogs. Echter neemt dat zeker niet weg dat de game erg leuk is om te spelen (Campaign en Multiplayer). Het is vanuit mijn mening dan ook zeker een aanrader.

    Mijn OV-kaart werkte vanaf het begin ook niet goed. Waarschijnlijk een productiefout, je moet de helpdesk bellen en zeggen dat je sinds het begin (belangrijk dat je dit zegt) problemen hebt met je OV-kaart en dat je een nieuwe wilt hebben.


    Binnen 2 weken heb je er een kostenloos op de deurmat liggen.

    Beste,


    Weet je zeker dat hij gehackt is op zijn pc? Ik kan namelijk ook iemand zijn profielfoto aanpassen door in een openbare ruimte of school sessies van facebook te stelen wanneer iemand via http naar facebook is gegaan. Namelijk met wireshark.


    Je weet dat websites als Facebook het gebruik van https:// forceren? Dit is dus ook niet mogelijk met een programma als Wireshark.


    20% tot 27%. Dat is niet heel veel, als je gaat kijken naar de os. Zal naarmate tijd ook verlagen. Zelf heb ik IE 3 jaar niet gebruikt (Enkel bij het maken van slice). Vind IE zelf heel traag.


    Dat is ruim 1080 bezoekers per dag die met een versie van Internet Explorer de website bezoeken? Dat lijkt me toch zeker niet te verwaarlozen. Daarbij heb ik de statistieken bij de hand om te bewijzen dat het ook zeker niet aan het verlagen is, en dat het er naar uitziet dat dit in de toekomst ook niet gebeurt.


    Dat jij persoonlijk Internet Explorer niet gebruikt betekend zeker niet dat de leek het niet gebruikt. Integendeel.

    Ie is bijna dood.. (Althans) wordt niet veel gebruikt vergeleken met Chrome / FF.


    - Omdat het traag is
    - Rip off
    - Nu blijkt het vanaf 6 tot en met 11 toevallig onveilig te zijn. :thumbup:


    Totaal niet mee eens, IE wordt door de gemiddelde consument ongeveer 20% gebruikt. Ik heb hier een website van een klant in meubels met gem. 4000 bezoekers per dag, op deze website gebruikt zelfs 27% van de bezoekers Internet Explorer 10 of lager.

    macht dat niet in Nederland.
    en die radio reclames van Vodafone dan ?


    De reclames van Vodafone vallen (helaas) binnen de Nederlandse wetgeving, die uiteraard, zo krom als wat is. Hetzelfde is bij de specsavers spotjes, ze maken alle andere opticiens zwart.


    Je mag in Nederland alleen niet "direct" een bedrijf zwartmaken, een onderzoek of iets in die trant maakt het wel mogelijk andere bedrijven zwart te maken.


    Ik blijf erbij dat het een slechte marketingcampagne is zodra je anderen zwart moet maken om zelf in beter licht te komen.

    Je mag jezelf niet voorstellen staat in de regels.



    Maar welkom.
    Mooi design.


    Je mag geen thread aanmaken om jezelf alleen voor te stellen. Echter vraagt hij in dit topic specifiek om reacties op zijn webdesign. Dan is het voorstellen in een eerste post zeker geen probleem.


    Ontopic:
    Let vooral op de uitlijning tijdens het maken van je webdesign. Je ziet nu dat elementen zoals het logo eigenlijk in het midden van de pagina te vinden zijn. Dit maakt het geheel enorm slordig.


    Ik kan je dan ook aanraden om voordat je begint een grid te gebruiken. Dit kan je helpen elementen op juiste plaats te zetten. Zie hiervoor de volgende website: http://1200px.com/ of http://960.gs/