Posts by Servertjee

    Sorry, maar de website ziet er absoluut niet uit. Heb je uberhaubt gekeken naar het verschil tussen echte en neppe content, engels/nederlands.. overtollige links in de footer, allemaal sample pages.


    Of je nou net start of niet, maar je website is je visitekaartje! Als ik dit zo zie, durf ik nog niet eens een simpel maffiascript website bij je onder te brengen.

    Lijkt me in het vervolg handig de host te contacteren alvorens je hier vragen gaat stellen :). Uiteraard zou het mooi zijn als je nu omdat dit topic al bestaat je oploss9ing eronder kunt plaatsen.

    Heey,


    Ja, ik heb thuis me huis half geautomatiseerd, echter dan wel via Google Assistent maar het is de eerste stap naar volledige automatisering.


    Heb je ook een schermpje hangen waar je alles mee kan bedienen?


    Groetjes,

    Alex

    Heey,


    .htaccess script om te zetten naar Nginx configuratie


    Zou je dit wat beter kunnen uitleggen, snap niet precies wat je bedoeling nu is.


    Groetjes,
    Alex

    Goeiedag,


    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een dropcatch script kan maken.


    Dit is een script die er voor zorgt dat domeinen die uit quarantaine komen of die worden opgegeven per direct geregistreerd worden zodra ze vrij komen.


    Graag ben ik met spoed op zoek naar iemand die dit voor mij kan realiseren, graag reageren met prijs :)


    Groetjes,
    Alex

    Heey @Syntax,


    De bedoeling is dat ik mijn SEO ga optimaliseren.


    Het domeinnaam wat ik extra wil, wil ik ook als soort hoofddomein laten fungeren.


    Zodat je:


    demo.nl/resources/resource.1/
    demo1.nl/resources/resource.1/


    Krijgt.


    Zonder dat er een 2e installatie etc nodig is.


    Ik kan via Plesk wel een Domein Alias toevoegen, deze ondersteund http 301 redirecting, echter durf ik niet te zeggen of dat het gewenste resultaat behaald als van wat ik bedoel.

    Goeiedag Allemaal!


    Momenteel heb ik een website draaien met Xenforo CMS.


    Ik heb hier een domeinnaam voor, die staat vast geconfigureerd daaronder hangt ook de "hosting", (Ik host alles zelf trouwens "DS").


    Nu zou ik graag nog een domeinnaam willen koppelen. Dat is ook geen enkel probleem, ik ben alleen erg benieuwd.


    Hoe kan ik er voor zorgen dat als demo.nl het hoofddomein is en alles dan ook demo.nl/threads/.. of demo.nl/resources/...
    Dat als ik een 2e domeinnaam eraan koppel bijvoorbeeld demo1.nl dat Google enz ook dat domeinnaam leest en zo alles kan vinden, en hij dus de pagina's leest als demo1.nl/resources/


    Graag hoor ik van jullie! :)


    Groetjes,
    Alex

    Goeiedag,


    Ik heb een website die momenteel draait op Xenforo 2.2.6 Patch Level 2


    Hierbij zijn er bepaalde betalingsmogelijkheden toegevoegd, waaronder Stripe.


    Echter kan nu alleen de creditcard optie gebruikt worden, maar Stripe biedt ook iDeal aan alleen is dit helaas niet geintregeerd in Xenforo.


    Ik ben dus op zoek naar iemand die een Xenforo Addon kan maken, waarbij de betalingsprofiel met het gebruik van iDeal toegevoegd wordt.


    Hier wat informatie:
    - https://stripe.com/docs/payments/ideal
    - https://xenforo.com/docs/dev/lets-build-an-add-on/


    Graag verneem ik wie het zou kunnen maken en wat de verwachte kosten hiervan zijn.


    Groetjes,
    Alex

    Goeiedag Allemaal!


    Ik heb met mijn vorige account een directadmin licentie aangeboden. Ik heb echter geen interesse meer om het te verkopen maar om het weg te geven!


    Kan jij wel een DA licentie gebruiken (tot: 02-04-2021) ? Lees dan snel hoe je mee kan doen!


    1. Nodig je vrienden uit om zich aan te melden op ictscripters.com
    2. Laat je vrienden onder dit bericht reageren met "jou" naam.


    22-11-2020 zal ik de winnaar bekend maken!


    Groetjes,
    Alex

    Als je je domein op je eigen server gebruikt en het zeg maar ook als hostname wil gebruiken adviseer ik je glue records in te stellen en de nameservers verwijzend naar je server. Plesk zal dan als je het domein toevoegt een DNS zone creëren hierin kan je dan alle DNS records aanpassen / toevoegen. Zo heb je ook vimexx niet nodig.

    Waarom download je dan geen Maffia game, en bouw die om naar een Paarden game ... dan ben je er toch ;)

    Hi @lekkeryoo,


    Ja dat is dus iets wat je vanuit een beeldscherm en berichtjes niet meekrijgt, heb nu ook zeker meer begrip voor je situatie. Toch blijf ik wel van mening, dat het altijd goed is voor iets te vragen dat je zelf ook dingen probeert en die in je bericht erbij vermeld, ik snap dat je dus moeite hebt met leren, maar alleen jij kan zelf het zaadje planten waar wij dan weer op kunnen uitbouwen voor je :)

    @tigermaffia


    Sorry, maar ik kan me hier totaal niet in vinden en zeker aangezien ik zelf een dochter van 11 heb. Ik zou dit nooit doen en haar al zeker niet aan dit soort dingen laten meebetalen.


    Ik vindt je idee leuk en leuk dat er zoveel mensen hebben toegezegd, maar ik hoor nog steeds een onverstandige basis.

    Ben je met een specifieke reden op zoek naar dit script? Is er een ander script wat ook aan de verwachtingen kan voldoen? Wat wil je precies dat er in het script aanwezig is?


    Graag wat meer informatie, zodat we eventueel ook buiten om alleen BeFight kunnen helpen :)